and we've been dreaming of this feeling since 1988

Hellllllllu.

Har typ nyss ätit och lyssnar på r.w och har vänner på i bakgrunden.
Ska snart hoppa in i duschen tror jag.

Va iallafall ner på stan idag och träffade Jessica, jättetreeeeevligt(:
Först gick vi till hårtuffsen och hittade en tid till att ta ett hål var i öronen, vilket de fanns så vi gick runt en stund och gick tillbaka dit efter ett tag, och var tvungna att ringa till mamma eller pappa för att få för att vi va under 18 ;o Det behövde inte jag när jag har ta'tt de andra 2 hålen som sitter högst upp typ. Aja, vi gjorde de iallafall sen gick vi runt en stund, träffade Lina och Cilla också ;D Grymt längesen (n) 

Anyway, sen hittade jag grymt snygga skor på stadium, blev lite snålis, ringde mamma och frågade vad hon tyckte >< haha. Hon tyckte jag skulle köpa dom så gjorde de iallafall. Köpte lite annat småkrafs också.
Sen kom Linda och hämtade mig sen åt vi när vi kom hem. Nu har hon och Josefine stuckit iväg, och jag ska väl försöka göra nåt vettigt. Gooooooodluck. Aja.


Kommentarer
Postat av: UNG OCH GRAVID

Tack så mycket :)

2010-01-05 @ 11:49:36
URL: http://teenpregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0