Three Days Later

Jag borde städa mitt rum.
Jag borde göra något vettigt.
Jag borde åka och hälsa på de saknade barnen på dagiset.
Jag borde börja övningsköra.
Jag borde skaffa ett jobb så jag kan göra det jag vill, åtminstone mer än de jag kan göra nu.
Jag borde ordna upp de jag fortfarande inte gjort i skolan/skicka in de jag gjort men bara inte skickat in av någon anledning.
Jag borde skämmas för att jag inte var med på redovisningen idag, men jag mådde verkligen piss.
Jag borde också skämmas för att jag är dålig på att träffa en person jag gillar väldigt mycket.
Jag borde skämmas för att jag spenderar alldeles för lite tid med dom jag bryr mig om.
och
Jag borde gå och tvätta håret nu.


Annars har inget nytt hänt sen jag skrev de senaste inlägget förutom.. 
att min faster har vart här.
Och jag har pratat lite med min broder Torbjörn som jag pratar alldeles för lite med.

Och nu ska jag iallafall gå och tvätta håret.

pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0