Rusted From The Rain

Anyway så va de riktigt svårt att gå upp imorse. Haha.
Måste börja lägga mig en bättre tid. Typ, 19.00....

Sen tog jag bussen till skolan, hade historia först, lunch, sen samhällskunskap.
Då kom Paula också ;o (y)
Sen stack jag ner på stan, och snäll som jag va(och spontan..) så köpte jag blommor till mamma och pappa!
Bara för att dom är ganska så bäst! :) ♥

Sen så gjorde jag något de va längesen jag gjorde, somnade i soffan. Ahah..
Missade en del av The Big Bang Theory också, men aja.. Kollar på internet istället ><

Imorgon äre bara foto och idrott på schemat, men undrar hur jag ska komma hem då de inte går några bussar vid den tiden jag slutar?! Aja, de fixar sig la.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0