Nu kan det vara för sent, att säga som det är..

GrafLunchSitta och dampa/halvsova vid El/Bygg med JasmineNaturkunskapGå runt på stan med JasmineTa bussen hem och gå från vägen med ett halvt leende. (Dåligt humör och glädjerus går inte riktigt ihop.)
Nu sitter jag här och lyssnar på Owl City - The Saltwater Room och ska alldeles strax gå och lägga mig.

Imorgon är det fredag, tror jag.
Funderar på att ta med mig täcke och kudde och lägga mig ute i snön. Skulle nog va ganska skönt.
(Det är såna här tankar som folk inte borde höra. Diskuterade det med Jasmine idag, tänk om folk kunde "höra" vad man tänkte. Omg, jag skulle va död. Haha. Mina helt random tankar och lite väl privata tankar borde inte folk höra ><)



gonatt.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

hahaha alltså, vilka funderingar vi har! XD<3

2010-02-04 @ 22:59:40
URL: http://jiaess.blogg.se/
Postat av: Paula

Eller hur! Jag brukar undra om det finns någon som kan läsa tankar, för då skulle jag vara helt körd XD<3

2010-02-04 @ 23:06:20
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0