Nästan död. Inte jag, alltså..

Mina dator är död. Nästan alltså, annars skulle jag ju inte kunna skriva här!? Eller?

Hahaha, började precis tänka på vilka smsbestämmelser jag, jasmine och paula har..
Ja, och så va the moment borta.

Anyways....
Så jag har börjat tänka... (ja, de va väl på tiden, tycker ni nog nu.) ...på vilken sort nästa dator blir. 
Det lutar väldigt mycket åt en Mac, perfa grej de där..
Annars fundrar jag på en Vaio, en rosa, såklart.
Jag veet inte :( Jag kommer få sån ångest så jag tror jag svimmar a little bit.

Äh , skit samma. Återstår att se hur de blir. Men måste ha en snart, om denna verkligen dampar så den lägger av SÅDÄR bara :o  
Jag är bara glad att jag har lagt över ALLT som jag vill ha kvar till min externa hårddisk, min babe! ♥


aja. 


godnatt  


Kommentarer
Postat av: Paula

Hehehehehe (a)

2010-02-11 @ 07:41:00
URL: http://ou.blogg.se/
Postat av: Richard

Det blir mac!

2010-02-12 @ 00:31:13
Postat av: Jasmine

ahhaha vi är sjuka :D<3

2010-02-13 @ 14:03:54
URL: http://jiaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0