Who could believe you?

Fortfarande sjuk. Ja. f. .c.k.

Idag har jag julpyntat lite. Kände att det fanns för lite här hemma. Haha.
Och beställt julklappar till Robin och Elliot. Men vafan ska man köpa till 2 stycken tjejer som snart fyller 6 år? Barbie dockor eller... Äh, får se. Mamma är jag nog klar med, köpte en sak i usa men ska nog köpa en till liten grej. Till pappa har jag beställt en grej till, men ska skicka tillbaka den, kände att det blev lite dyrt. Ska ju ändå ha julklappar till andra också. Och till Jessica också.. Åh. Hatar när jag inte vet vad jag ska ge...
Imorgon blir det skolan iallafall (!) och ska till vårdcentralen för tredje gången på 3 veckor.. mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0