The happy mind I once owned.


Kommer ihåg när pappa jobbade i USA 2001, och vi va dit och hälsade på honom och han hade massa småsaker han hade köpt till mig. Nu vet jag inte riktigt vart allt är men jag fick iallafall en skiva med All Saints
och låten ovanför lyssnade jag alltid på i min lilla cd spelare. Texten passar bättre in nu kan jag lova.


Kom sent till foto idag, så gick in till Emma som va i labbet och lekte lite. Sen svenska, och sen religion.
Satt i mediahuset med Lina en stund efter det, åkte ner till stan och mötte upp pappa, mamma, farmor och farfar och åkte och handlade med dom.

Nu ska jag jobba lite med svenskan, kanske lite religion också.
Bara så att ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0