Suddenly I faced the truth of my dream, my love had only been a picture, a scene.

EVERGRAY - I'M SORRY

Julavslutning idag, men vaknade med en jävla mensvärk som aldrig ville försvinna så jag drog aldrig dit.
Skulle egentligen träffat Jessica idag också men orkar knappt gå för jag har så sjukt ont i magen och ryggen så ställde in det, men träffar henne nästa vecka för att fira hennes 18 årsdag! ♥

Så, äntligen jullov. Vad som kommer hända vet jag inte alls. Återstår att se.

Har iallafall hittat några bilar som jag kan tänka mig att ha när jag fixat mitt körkort (alltså typ, 2023) ;D
Och då har min kära bror lovat att hjälpa mig att fixa ljudet i den och sådär. Gött.


Och Korn kommer till metaltown! Nu kan det bli juni 2011 tycker jag, mmhmhm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0