Paaacsun!


Nu kan jag dö lycklig. Nästan.
Sen jag kom hem från usa så jag tänkt att kolla om Pacsun, en affär som jag ville stanna i så länge som möjligt när jag va där, va nästan bättre än Victoria Secret.. Iallafall, kolla om den fanns på internet så man kanske skulle kunna beställa hem från hemsidan, för jag vill tillbaka till den affären nu! Men jag får väl hålla mig tills jag åker tillbaka dit nästa höst ;) (kände ni lukten av lite småskryt? )
Anyway, nu fick jag för mig att kolla om de fanns och det gjorde den, och man kan beställa till Sverige! Blev lite småglad. Så nu ska jag kika igenom → hemsidan ← lite om det finns något skoj ;D Bara så att ni vet...


Kommentarer
Postat av: Paula

SKARU DIT IGEN!? :D :D

2010-12-20 @ 16:04:22
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0