Onödigt

Åååh, är så sjukt trött på att vara sjuk. Har varit sjuk i typ 3 veckor nu. Och det enda man hör på vårdcentralen är "Det är ingen fara, det är bara ett virus. Drick varmt, ta det lugnt YADAYADAYADA...."
AAAHAAAAAAA, DET HAR JAG INTE TESTAT.... assholes.

Aja, igår så kom Andreas upp hit och hämtade sina pengar till studentkryssningen, vi satt och glodde på film en stund och sen stack han.
Sen kom pappa hem och skulle hämta min gitarr, men eftersom det fattade strängar på den och jag inte hittade strängarna jag hade köpt för typ hundra år sen så stack pappa tillbaka till festen. Sen kom jag på att Tommy redan hade bytt så jag stack upp med den, blev kvar där ett tag.

Imorse så vaknade jag av att jag var helt hostig och snuvig och fan vet allt. Har tröttnat litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0