I believe in nothing, not the end and not the start. I believe in nothing, not the earth and not the stars. I believe in nothing, not the the day and not the dark. I believe in nothing, but the beating of our hearts.

I believe in nothing, one hundred suns until we part. I believe in nothing, not in sin and not god. I believe in nothing, not in peace and not in war. I believe in nothing but the truth and who we are.



Nuuu är jag irriterad. InDesign vill inte samarbeta med mig, vilket gör att mitt projektarbete inte blir ok, vill bara dra på hög musik men pappa som ligger i sovrummet bredvid försöker sova för att han ska ja börja jobba tidigt imorgon, jag missade bussen med typ 1 minut när jag skulle åka hem från andreas, bhn jag köpte idag satt som jag vet inte vad, fult iaf, jag glömde gå till körskolan idag. Vad blir nästa sak? Kommer nog bryta benet på nyår eller något... :)



Kommentarer
Postat av: paula

Men snygging <3 jag saknar dig.



Du skulle bara våga bryta benet!

2010-12-30 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0