When I wake up, the dream isnt done.

All Time Low - Painting Flowers


Fick ett samtal av Linda igår som frågade om jag ville hänga med henne och några andra till rättvik och åka gokart. Självklart sa jag.
Så dom kom och hämtade mig, sen så kom Stefans föräldrar och hans syster.
Körde lite snabbare den här gången än förra gången ;D 
Är faktiskt stolt över mig själv. Bara 3-4-5 sekunder efter Stefan ;D :o
(Ja, det är tillåtet att skryta, jag har bara kört sånt där en gång tidigare ;) )


Sist vi va där..





Jahaaadå. Nu har jag typ 6 timmar frihet kvar, sen är det den 16e, och skolan börjar igen. 
Vill inte alls! :) Eller okej, får ju träffa Lina och Paula och massa andra söta människor.
Bara ett skolår kvar....

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Sv; Vad roligt! Vi åker till Australien det här året, bryter mönstret med USA vartannat år nu ;P

2010-08-15 @ 20:33:16
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0