Pappa 50


Gårdagen spenderades ju med lite folk vid en gård som scouterna egentligen använder, men som man kan hyra till olika fester och sånt s**t. Så vi käkade goá pajer och sedan asgoda tårtor. Eller tårta för min del, då jag inte orkade testa den andra. Sen vart de la att alla började dricka, vissa mer än andra, men vem bryr sig!?!?!?

De va trevligt iallafall, och sen när vi skulle gå hem mitt i natten, så gick jag runt med min mobilficklampa och en jäkla facka för att vi skulle se vart vi gick. Pappa höll på att gå hem till Andersson's, Dave åkte med sin scooter i vattenpölar, mamma, ja, gick som vanligt. Och jag med de ovanstående och en filt runt mig, måste sett såååhär dumt ut.
Och inatt, typ en timme efter jag lagt mig, så vaknade jag av att jag mådde sjukt illa, så jag spenderade typ en timme på badrummet, och bara satt där. Hahah. Vet inte varför though.
Och idag har alla vart ganska trötta, och vi har bara vart där uppe och städat (eller ja, mamma och pappa, vi kom när dom va klara. Snacka om timing)

Nu blev det mycket text och jag ska fortsätta titta på Johnny English, för typ tionde gången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0