How can I feel this empty?

..I will not recover this time...
This loneliness is killing me.
DISTURBED - ASYLUM



Jag tror att det är dags att börja packa.
Jag åker imorgon.
Blir ju bara borta från onsdag till lördag, men något måste jag ju ha med mig liksom.

Foto C imorse, långt hål där jag gick ner till stan med Paula, Lina, Lina och Emma och vi käkade på American Take Away, mhmhmm. Mummms.

Sen gick vi (jag och Emma) tillbaka till skolan och hängde med småpojkarna, sen svenska.
Sen gick jag ner till stan igen, gick runt på stan en stund, sen träffade jag Simon som också skulle med bussen, så åkte med han och gick sen hem, och har inte somnat något idag, vilket är duktigt för att vara lilla Nathalie.

Och nu håller jag tummarna! Gör det ni med. Men ni får inte veta varför. JUST DO IT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0