But if you never try you'll never know



Började dagen med engelska b, gick runt med Andreas, sen ARL, sen MPR, men ska byta till Tv-produktion från Journalistik. Glen sa att det fanns plats kvar där, men när jag skulle till syon och fylla i papper och sånt så hade ju hon redan åkt till Österrike eller vafan de va. Så jag får prata med henne nästa vecka istället.
Sen drog jag hem bara.
Wellwell, imorgon är det bara Foto C, ett långt hål och sen Svenska b.
Sen drar jag till Tallinn på onsdag, sen stannar vi hos min morbror på fredag till lördag, hoppas bara att jag hinner tillbaka till Falun till Hoffmaestro! Återstår att se!
 
Grattis till Lina som fixade körkortet idag också! 
Jag borde nog också fixa det där snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0