I can't give you what you want and it's killing me

Theory of a deadman - Not meant to be



Öh, gick och la mig vid typ, 05.00?!?! Alltså typ då pappa går upp för att jobba..
Hade riktigt skojsiga konversationer med Robin och Andreas. Men så äre ju.

Va också ute på en awesome promenad med mamma i solen, vi satt oss uppe vid puttbo gården i solen och satt där en ganska så lång stund, va varmt som as ;o nästan....




Alltså fyfan va söt jag är...
Börjar visa mina true colors nu märker jag, alldeles för mycket......

Kommentarer
Postat av: Anonym

resten var bara tråkiga konversationer alltså

2010-04-04 @ 02:44:22
Postat av: Gud

jag är alltid skojsig :)



fast neh.



ok.



ha ha haha. typ.



det är du som är rolig Nathalie :)

2010-04-04 @ 03:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0