Harvester Of Sorrow


Ryssar är så bad-ass.
Metallica va inte i sina bästa år, utseendemässigt.
Men gud, jag ryser för dom är så awesome!



Anyway, blev inge mora för mig idag med Paula, för de första fick jag en plötslig feber igår, mådde askonstigt och gjorde ni-vet-vad som jag skrev tidigare.
Idag vaknade jag med hög feber, mådde illa och va som ett spöke ungefär. Men tänkte, jag följer med mamma, pappa, farmor och farfar och handlar, eftersom jag inte träffat farmor och farfar på ett bra tag, och väl inne på affären mådde jag piss, så jag gick ut till bilen och somnade där, och mådde ännu sämre...
Är inte förrän nu jag mår någorlunda OK. Såg faktiskt fram emot Mora med Paula. Aja..




Kommentarer
Postat av: jessicaboström

http://www.youtube.com/watch?v=swHMTgSW7ic

hahaha kolla på 2:31 !!!!!! BÄSTA

2010-04-24 @ 17:37:14
Postat av: jessicaboström

haha manar det, så himla kul!!

2010-04-24 @ 18:34:11
Postat av: Paula

Hoppas du mår bättre nu iaf :o <3

2010-04-25 @ 16:05:48
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0