Everything is nothing, and nothing is ours

Hot Chip - I Feel Better






För att få tankarna på annat håll så började jag möblera om i mitt rum, något jag ångrar nu.

Eftersom jag har både den bärbara och den stationära datorn på samma bord så är de lite trångt,
och så som jag gjorde med datorerna nu blev inge bra, så va tvungen att bära upp den stationära, använder inte den så ofta så den kan gärna stå där ;o Får se hur länge de håller sig såhär.

Imorgon blir det att dra till Mora med Paula och spendera natten där på något camp typ för att filma och ta kort :o spännandish.


Humöret är inte topp just nu mina kära vänner, så jag skulle behöva en kram.


Kommentarer
Postat av: Paula

Kram <3

2010-04-22 @ 20:58:08
URL: http://ou.blogg.se/
Postat av: linao

kramar :)

2010-04-22 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0