we were never meant to be, baby we just happened

En dag till avklarad, ett par hundra stycken kvar.
Slutade 12.15 idag iallafall. Gilla.
Drog ner på stan med Matilda sötet, sen mötte jag upp mamma och pappa.
Gick in och hyrde film som alla sett på psykologin förra veckan, då jag var sjuk. Så nu ska jag skriva på
den läxan, sen ta en promenad med mamma, sen skriva på samhällskunskapen.
Hur många gånger har jag inte skrivit det nu? DÅLIGT NATHALIE, DÅLIGT! Ja, jag vet.......

Lyssnar också på en låt som skriker nostalgi också, men det är ett band man inte ska nämna.
Då kan man få stryk. Det vill inte jag ha, så jag säger inget. Men jag ville ändå att ni skulle veta.

Rubrik: Keri Hilson, Kanye West & Ne-Yo - Knock You Down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0