we like to party with bacardi, then we dance erratic

"Duktiga" Nathalie försov sig idag, illa. Riktigt illa.
Så jag tog 11.30 bussen till stan, sen bussen till lugnet.
Gick och kollade på när dom andra åt, sen "hål" på samhällskunskapen.
Lite naturkunskap, sen slutade.

Drog ner till stan med brudarna, fikade lite.
Kikade runt lite på stan åsådär.
Sen kollade vi lite på nollningen. Såg riktigt roligt ut, glad att jag inte var med på det i ettan ><
Undra hur treorna och några ettor kommer må imorgon ;o ><

Sen kom pappa och hämtade mig.
Och nu, efter 1 paket nudlar, en aning nöjdare mage så lyssnar jag lite på musik och har unga mödrar på i bakgrunden.
Gå och lägga mig tidigt ska jag göra ikväll, och inte stänga av klockan imorgon bitti, möjligen trycka på snooze knappen, hellre de än att stänga av den helt och somna om. Men NEJ, Nathalie, du SKA upp när klockan
ringer, borde ha en klocka som sprutar Vatten (observera det understrukna ordet, VATTEN, speciellt du Lina) och om jag inte tryckt på knappen och gått upp efter 5 minuter så sprutar den vatten på mig, kallt dessutom.
Då jävlar borde jag nog komma upp i tid.
Nej nu har jag slösat alldeles för många rader på något helt onödigt, som vanligt.

Det är fredag imorgon, jag vill åka bort. Till borlänge skulle räcka liksom.
Nej, ska nog försöka dra mig till ett ställe i stan, kolla in stället liksom. *jag är busig* ..........
Sen måste jag hämta min moppe som pappa lämnade in på service idag ><



De regnade lite igår :o
                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0