piaget hade faktiskt fel

Phhuu, äntligen klar med svaren till instuderingsfrågorna till psykologiprovet imorgon.
Svarade på förra lektionen men gjorde det lite mer "informerat" nu ><
Får hoppas att det går bra. Har ju suttit med frågorna i lite mer än 2 timmar nu så.
Och så har jag lyssnat på den här skivan Nästan hela tiden också! I ♥ G.G.D!

Har fortfarande grymt ont i ryggen, så jag får se om jag är med på idrotten imorgon.
Sen är det ju mer en 3 timmars rast mellan idrotten och psykologin, så man undrar ju vad man ska göra då..
Funderar på en tripp ner till stan en stund, får se om jag får med mig nån från gruppen ner.
Annars blire massa plugg till provet. Återstår att se.

Nu skriker min säng efter mig, den behöver mig efter såhär många timmar.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0