jahupp

Jag har äran att välkomna Jasmine till blogg-världen också!!
Sjukt snygg design som gör det hela lite roligare! (:

Iallafall så stannade jag hemma idag, började med att både min rygg och mage inte mådde bra igårkväll,
och imorse så var det likadant, så jag skickade iväg ett snabbt sms till Lena och somnade om.
Har fortfarande ont, men ska ta ett till piller snart, hoppas att de blir lite bättre efter det iallafall.

Och ikväll är det också final i So You Think You Can Dance!
Vem kommer vinna? Kayla, Jeanine, Evan eller Brandon?
I doooooon't know. De återstår att se.


cya.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

aawh tack söt! :D

Hoppas du blir bättre! Puss <3

2009-09-02 @ 22:44:25
URL: http://jiaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0