jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen

Öh, slutade 12.15 idag, men gick och åt med några. Sen så tog jag bussen till stan, såg att 707:an redan stod där
så då fick jag lite bråttom, men när jag ändå kom dit så stod den där i typ 5 minuter till.

Sen kom pappa och hämtade mig vid önsbacksdammen.
Satte mig och kollade på vänner typ direkt, sen så la jag mig ner, litegrann bara och då somnade jag, typiskt.
När man vaknar efter att ha sovit middag så känner man sig faktiskt lite bakis, fast endast lite.
Är nog bara jag som känner så ><


Funderar på att fortsätta skriva på sammhällskunskaps analysen, men jag har inte böckerna eller något papper hemma? Då är det lite onödigt att börja skriva då.

Känner mig lite konstig i hela kroppen, vet inte vad det är. Kan knappast fortfarande vara ifrån när jag sov middag >< haha. Får se om det går över :) Skulle velat ta'tt ett bad, men intefan har vi ett badkar heller.
Får gå och låna någons, "Hejsan, får jag låna erat badkar en stund, tack?!".

En jävla lång text, nu räcker det Nathalie. Hejdå.

Rubrik: Ison & Fille - Jag Skrattar Idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0