if you wanna play it like a game, well, come on come on, lets play

I skrivande stund försöker jag övertala en viss Andreas att följa med mig på Paramore, men jag lyckas inget vidare. Trodde att jag lyckades där ett tag, men de va ett falskt alarm.. Ja, ja..
Hade velat gått på Rise Against också. Men inte blir det heller. Varför gillar inte personerna i min vänkrets samma musik som jag?! Borde nog utöka den lite. Annars hoppar jag in i Robins "grupp" bara :o .........

Blir iallafall Rockstar Taste of Chaos 11 december med Emma och Maria! :o (y)
Dit kommer:
In Flames♥
Killswitch Engage♥
Dead By April♥
Every Time I Die
Maylene And The Sons Of Disaster

De två sista har jag aldrig hört, men hoppas de är bra iallafall :)



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Rubrik: Paramore - CrushCrushCrush


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0