Det som en gång va du och jag, e nu idag ett tomt kapitel i en saga som inte slutade bra

Att man alltid börjar tänka så mycket när man lyssnar på sån här skit.
Tänker på saker som hände för 2 år sen, snart 3.
Småsaker, som att bara gå tsm nere på roxnäs, gå till skolan på kvällarna och sitta på lekplatsen, och bara vara!
Vi behövde liksom bara varandra då, inget tillgjort crap. Det va de jag gillade, att jag kan vara
mig själv med den personen.  
Jag vet inte om det bara är jag som känner att det ändå inte är slut än, det är liksom inskrivet.
Även om vi bara är vänner. 

Jessica vet vad jag pratar om. Tack för att du fanns där då. Faktiskt. ♥ 


Rubrik:

Kommentarer
Postat av: jessicaboström,

aw, sötnos. jag finns alltid här för dig, det vet du<3

2009-09-27 @ 12:30:20
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0