• jag tycker om dig som du är •

Jag är en enormt otursdrabbad liten flicka.
Jag har ont i huvudet, ont i halsen och fryser dessutom massa tillochfrån..

Inte nog med det, jag har en fotoläxa som jag inte gjort klart, det är dessutom svårt att ta kort med olika ljussättningar när man är ute. Jag har ingen fantasi alls.
Jag har inte heller gjort klart samhällskunskapen.

Är opepp på att göra någonting alls, vill bara lägga mig i ide och komma tillbaka när sommaren kommit.
Jag är grymt deprimerad på allting, vill/orkar inte göra någonting alls.
Det är väl säkert någon halvt sjuk depptid jag har, som bara kommit på en timmes visit.

it takes a fool to remain sane hörs ur mina högtalare at this moment. Why? I dont know.

Rubrik: Joakim&Joel - Ser Jag Tjock Ut I Den Här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0