And I don't want the world to see me, 'Cause I don't think that they'd understand

Hatar söndagar. Känner mig extra fet på söndagar ><

Iallafall så va jag och mamma ute och gick för en stund sen, och så träffade vi grannen som typ nyss skaffat katt, och det visar sig att mannen, pappan(?haha) är allergisk, så dom funderar på om vi ska få den lilla kissen.
JATACK! >< Den är så söt så jag nästan pissar på mig! NÄSTAN!
Dom har också gett den namnet Iris, vilket jag gillar gaanska så mycket, är ju G.G.D's bästa låt typ ;o
Så om vi "får" henne så får hon fortsätta heta så >< ;o :)

Jag och mamma gick iallafall till sjön, och jag tog kort till fotoläxan som vi haft, men många av mina bilder fuckade sig, så jag fick ta med mig kamera hem och ta nya. ThankGod!
Och med tanke på kamera eller foto eller whatever, så hittade mamma våran digitalkamera i en av våra bilar som vi aldrig använder, eller den som jag aldrig åker i, den är ful så det är pinsamt>< haha...
Har liksom letat efter den sen april typ :o Så om det är någon utflykt med skolan slipper jag ta med mig den stora feta systemisen för att ta kort med. PERFA!


Random häst :'o

Rubrik: Goo Goo Dolls - Iris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0