tipp tapp tipp tapp tippe tippe tipp tapp

Jag tillbringade min gårkväll med julsånger.
Jag delade med mig till mina vänner, en av dom fortsatte t.o.m lyssna.
Jag påverkar alla på denna jord (y)
Den andra tyckte jag va sjuk i huvudet :( Men han är lite gullig ändå, så de gör inget.

Jag fick inte sova någe bra inatt heller, den minsta kattidioten var jobbig hela natten.
Om hon inte jagade mina fötter under täcket, så var hon lekte hon med alla datorsladdar.
Om hon inte lekte med alla dator sladdar, så letade hon upp papper som hon skulle kunna leka med.
Hon är hyper, hon är värre än Paula, Jasmine och Lina TILLSAMMANS!
(Jag kan lägga in Jessica där, hon är också ganska hyper.) (♥)
Fatta då hon hur hyper katten är...(.......)

Iallafall så kan jag ha fått praktikplats på Josefines och Tuvas dagis (: så det blir mysigt! :D
Men bara kanske.

(Här har ni en bra låt också.) (Samma låt, men på youtube!)


Kommentarer
Postat av: Paula

Kissen måste vara gaaalen (;

2009-10-22 @ 19:57:10
URL: http://ou.blogg.se/
Postat av: Jasmine

skulle vi vara hyper?! vet inte vad du pratar om... XD XD

jag har också börjar lyssna på julsånger! (a) 9 veckor kvar idag ;)

<333

2009-10-22 @ 23:43:53
URL: http://jiaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0