its all about he said, she said, bullshit







Började dagen med en hemsk promenad ut till vägen dårå.
(Bland annat för det va iskallt och jag hade sovit ca 3-4 timmar..)
Hoppade på bussen och åker till skolan.
Spelade lite badminton på idrotten, gick till biblioteket med P&J, sen ner till mediahuset med L&S,
sen till maten(igen) med K&E. (nej jag vet inte vilka jag menar...)
Sen prata med Å, sen gå ner på stan, sen åka till ett dagis, sen gå till syster L, umgås med henne ett tag,
hämta J hos broder P, sen tillbaka, sen hem. (massa cred till dom som fattar, det gör inte ens jag..)

Imorgon är det något någonstans för oss mediaelever. Och det är volleyboll turnering. Hoho.

Blir att sova tidigt ikväll. Om inget intressant kommer emellan dvs. Ha ha ha ha.( Ja det var roligt, skratta! )

Kommentarer
Postat av: Paula

Svar: Ofc ;) <3

2009-10-14 @ 22:19:57
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0