I go around a time or two, Just to waste my time with you

Sitter här, inte lika död som förut though! Vilket är ett stort plus! (y)
Har iallafall haft feber i en vecka nu, (vaknade med 38.2 graders feber, som tydligen är ganska mkt när man precis vaknat) vilket mamma blev ganska orolig för, så jag har fått tid hos
Vårdcentralen imorgon, 10.30. Så det blir ingen skola imorgon heller... Blir irriterad att inte få gå dit.
Har roat mig med Vänner och Sällskapsresan, eftersom jag glömt lämna tillbaka den till Lina >< Såry.

Och mamma var snäll och hämtade mitt paket från Bubbleroom också (y)
Byxorna var lite stora nere vid vaderna, men annars snygga. Glad att jag tog en storlek större än vad jag brukar ha, annars skulle jag inte kommit i dom med mitt feta arsle! ><
Och tröjan är min nya favorit! Den skönaste ever! Kommer användas flitigt ><




Och sen så tycker jag att ni kan kolla in min gulliga kompis videor(videos? ><)
Bland annat så finns de skolprojekt och hans egna vloggar (:
Kolla här!

Rubrik: The All-American Rejects - Dirty Little Secret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0