http://open.spotify.com/track/4TdrHKdMJYlKDuPBenJomu

Jag har hört att om man hittar en bra låt så ska man länka den till andra personer.
Klok människa det där.

För dom som inte har spotify men ändå vill veta vad jag vill dela med mig till folk så är det låten
Take Me Back
med Tinchy Stryder & Taio Cruz! (:

Anyway, idag så har jag haft det kul..(....)
Först vaknade jag, tvättade håret, tog medicinen, sen så hade jag fått tid på vårdcentralen 15.00. 
Så pappa skjutsade mig och mamma dit(jag vågar inte gå själv ><)
Så det visade sig att det var något i min hals som han snackade om. 
Lyssnade som sagt inte så noga. Borde kanske börja göra det?! hmm. 

Sen så skulle jag göra massa prover, men jag har ärvt från mamma att vara svår att ta blod i från..
Dom fick lite, men jag fick iallafall en remiss(?) så jag ska till lasarettet någon gång snart och ta prover där istället...
Känns som att jag aldrig kommer bli bra..



Haha, hittade en gaalet gammal teckning Lina gjorde åt mig i ettan. Skillad människa dedär. Ibland... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0