He knows when you've been bad or good, So be good for goodness sake.

.. såhär i juletider (som är om några veckor...)
Jag tror att jag och Jasmine är redo för julen! Right?

Att lyssna på julsånger på engelska får mig bara att tänka på när vi firade jul och min syster & CO i Florida 06.
Att gå runt i affärer eller liknande och höra julsånger gjorde mig lite förvirrad faktiskt ><
Men sjukt trevligt eftersom jag bara firat jul med min syster och hennes familj(som då bara var Camilla och Dave) 2 gånger, en gång 1992. Hur mycker minns jag liksom. Jag bara låg i min vilstol brevid granen och var irriterad. Haha.
Och en gång när dom bodde någonstans vid New York typ, hade de 3 andra syskonen också följt med hade de vart hela familjen.
Tror faktiskt inte att det någonsin hänt, iallafall inte nu när jag är stor.
Sånt saknar jag faktiskt, eller saknar?! Har ju inte vart med om de. Men ni fattar.

Aja, nu har jag deppat tillräckligt över att familjen aldrig träffas allihopa..

Men jag gjorde detta nyss när jag var inne på SAS hemsida, bara för att kolla resor någonstans.
Då hittade jag något "roligt" >< haha.
Klicka HÄR!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

hahahaha självklart :D:D:D

Vi måste ha julmys innan jul nån gång, baka massa gott och sånt! :D<33

2009-10-28 @ 21:54:18
URL: http://jiaess.blogg.se/
Postat av: Robinladen

du är elak!!

du har fått mig att börja lyssna på Julsånger redan! så jag suktar redan efter Julen! Grr på dig

2009-10-28 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0