^

Drog hem till Amanda igår och träffade en hel del roligt folk.
Iförsig så låg jag mestadels i soffan eftersom jag inte alls mådde bra, hoppas pencillinen börjar verka någon gång.
Men kul va de iallafall. Har inte så stora kommentarer till hela grejen förutom att det var väl ungefär som vanligt.
Haha.

Och det var Sofie som fick vara fotografen med min kamera (som btw dog efter halva kvällen typ..)




Snygga bruds!

Idag mår jag inte heller så bra, så jag har tittat på vänner. Hah.
Nu ska jag dejta soffan och kolla på Remember The Titans tror jag!

Kommentarer
Postat av: Robinladen

Dejta soffan? :O hört att han gillar liljor... höhö

ONCEEE MOORE, YOU OPENEEED THE DOOOR!

2009-10-17 @ 16:25:23
Postat av: andrea

Hejhej, fin blogg du har :) Är allt bra med dej sötnos?, ha en underbar dag kramar!

2009-10-18 @ 16:54:52
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Hejsan.



Jag gillar verkligen din blogg, har läst den ett tag nu. Kom gärna in på min och kika, den är söt den med. :)



Allt bra med dig då ?



Kraaam!

2009-10-18 @ 17:27:04
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0