don omar - conteo(8)

Ååååååhh, igår kväll hade jag 38 graders feber, och när jag vaknade 37,8. Alltså, jag har gått runt med feber i 2 veckor nu! 
Så jag åkte ner till vårdcentralen idag, (igen!) och kollade va de var. Jag lyssnar inte så noga, men han snackade något om halsfluss och shit. Gah!

Iallafall så kunde inte pappa skjutsa hem mig och mamma så vi gick till apoteket och hämtade pencilinen(stavning?) som han på vårdcentralen sa att vi skulle hämta, sen in till stadium och köpa skor.
Sen tog vi en tripp till farmor&farfar, sen kom pappa dit.

Och för nån dag sen kollade jag på lite bilder från ett bra tag sen så jag har skannat in några stycken ><


Niagarafallen.


Niagarafallen.


Frihetsgudinnan.




En liten Nathalie och liten utsikt från Empire State Building.


Va bara tvungen, eftersom jag sett skylten på Vänner ett antal gånger ><


Haha, vill tillägga att jag bara körde i en cirkel hela tiden >< :o




Hon va en aning längre än mig..?

Sen orkar jag inte lägga ut fler bilder från andra gånger vi vart där ><


Kommentarer
Postat av: Jasmine

hahah vad söööööt! :D <3

2009-10-16 @ 01:27:24
URL: http://jiaess.blogg.se/
Postat av: Paula

SÖTIS! <3

2009-10-16 @ 09:17:36
URL: http://ou.blogg.se/
Postat av: jessicaboström,

HAHA GULLUNGE! luggen alltså shit jag kommer ihåg. 2:an va?! OCH DUUUUU kommer du inte ikväll?! :O omkomkom! och bli frisk vvinna saknar juu diiig!

2009-10-16 @ 09:22:36
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0