don omar - virtual diva (8)

Hej och hå, jag har det underbart. Inte alls...
Jag har 38.2 graders feber och mår jättedåligt av pencillinen jag tar.

But thats not the worst thing, utan att folk tror att jag skämtar att jag mår dåligt för att slippa gå till skolan!?
Alltså vilket jävla skitsnack. Jag som gillar skolan såhääär mycket mer än vad jag gjorde på högstadiet liksom.
Aja, bara jag som vet hur jag mår så jag borde ju egentligen inte bry mig men det gör man ju ändå..

Har iallafall inte gjort något speciellt idag, har legat antingen i min säng eller soffan hela dagen.
Kollat på Jackass The Movie har jag också gjort. Haha. Va så längesen jag såg den så..
Och nu väntar jag på Viva La Bam, sen så ska jag sova.

godnatt friends!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv. Åh tackar. :)



Jorå bara bra med mig.



Hur har din helg varit då ?



kraam!

2009-10-19 @ 09:08:12
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0