äntligen

Sitter här med mina glasögon som de va fett längesen jag hade. Kanske därför jag haft så ont i huvudet på senaste tiden.
Ska snart ta kladdkaka, inte min såklart eftersom de smakar skit, men fröding, frödling?! Jag vet inte, något liknande, och sen kolla på några avsnitt One Tree Hill <3

Iallafall så åkte jag ner med halv 11 bussen till stan för att träffa Jessica. Så jag stod vid 701an och väntade på henne, sen så gick vi bara runt lite.
Sen till åhlens och hon fikade, jag orkade inte gå fram och köpa något. Haha. Satt och kollade ut på folk istället, gamla som unga, fula som snygga(eller, en snygg), kvinnor som män, smala som lite runda. Alla gick förbi.
Inklusive min syster Linda.

Sen tog jag och Jessica 701an och åkte runt hela slätta och allt va de heter, sen åkte vi hela vägen till Pumphuset i Hosjö, åh, underbara hosjö...
Hoppade av bussen där, gick till vivo, hoppade på bussen ner till stan igen, gick runt och jag tog sen 701an IGEN för att åka till Linda, sen gick jag till dagiset jag ska praktisera, sen till bror Peter och Tina och kollade in barnet jag blitt faster till, en söt liten Elliot! De syntes att Tuva var en stolt storasyster! ♥
Sen kom pappa och hämtade mig vid 17.00 tiden.

Och när jag var på stan igår så kände jag att jag Orkar inte med mobilt bredband längre, så jag gick in på telia och beställde ett fast bredband. Men jag får fortfarande betala för de mobila, eller, jag för de mobila, mamma och pappa för de andra >< haha. That's how it works around here....
Och nu funkar internet som det ska iallafall! THANK YOU GOD!

och , hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0