uh la la la - alexia(...............)

... hahah.

Barnen har börjat övat till lucia på dagiset nu, vilket antagligen kommer bli 14 december, då lucia är på söndagen.
Och tidigt också, 07.30 >< haha. Funderar ändå på att gå dit och titta på hur gulliga dom är :)
Och egentligen skulle min lärare komma till dagiset idag och kolla hur det går och sådär, men hon kom aldrig :o :(
haha. Aja.

Sen så mötte jag upp mamma för både hon och jag skulle till vårdcentralen idag. Men det hon skulle dit för tog sån jävla lång tid att jag inte orkade ta mina prover som jag skulle -.- Helt värdo att jag åkte från dagiset då.
Aja, innan vi gick dit så gick jag först in och kollade hur mycket det skulle kosta att färga håret där jag brukar klippa mig, och 900:- känns lite väl mycket, men jag beställde klipptid iallafall :o Vilket behövs.
Får väl se om jag beställer tid till färgning, men det är en del pengar som kan gå till ett par julklappar istället, vilket är lite bättre. Barnen som ska få julklappar förtjänar de lite mer, jag kan ju trots allt färga håret senare ;) :) 

Nu ska jag iallafall gå och duscha, sen sova tror jag. Om jag inte "vaknar till" istället. Wellwell, återstår å se.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

2009-11-24 @ 20:37:11
URL: http://elitmos.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh, vad glad jag blev av att se en kommentar från dig Nathalie! Jag måste säga att jag saknar dig också en del Nathalie, och jag menar det. Det är en evighet sen sist, verkligen! Jag kan inte ens minnas när.. Puss!

2009-11-24 @ 20:39:10
URL: http://elitmos.blogg.se/
Postat av: Paula

Var det Lena som skulle komma eller? ;D <3

2009-11-25 @ 13:39:39
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0