she came along

Dagiset som vanligt idag.
Lite småmysigt sådär ;D

Sen kom syster Linda och hämtade Josefine på dagiset och jag slutade då så jag joinade med henne hem då mamma och pappa ändå skulle hem till henne.
Annars hade jag nog åkt ner till stan och gått till min frisör och kollat på't ungefär hur mkt det skulle kosta och färga håret. Iallafall så somnade jag hos Linda när hon hämtade Stefan och de skulle handla samtidigt.
Va galet trött, höll på att somna på lässtunden tidigare idag oxå! haha.
Aja, sen hem. Och snart ska jag nog sova! >< haha. Amazing, I know.

Imorgon kommer min lärare till dagiset och ska kolla hur det går och så, och sen vid 1 ska jag ner till stan igen för jag ska till vårdcentralen och ta prover igen för jag hade tydligen järnbrist.
(Nej Robin, kommentera inte ens. Eller ska jag säga Albin?;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0