Jay Sean - Stolen

Bra låt, mycket bra låt ↑


Nu sitter jag bara här, som många andra kvällar. Ganska trött, men ska gå och tvätta håret innan jag går och lägger mig.
Va helt hyper idag i köket medan mamma och pappa plockade upp sakerna från matkassarna(?). Va mer hyper än vanligt, oooooups! Måste vara för att jag va övertrött. Haha.
Är jättetrött efter att ha vart på apun, är ju på ett dagis, så man springer ju runt med alla barn, både ute och inne.
Men det är iallafall jättemysigt (: Så söta allihopa!
De minsta barnen sitter fortfarande och äter frukost när jag kommer dit, de lite större är och leker i lekrummet etc etc. Och grymt snälla fröknar, eller hur säger man!? Haha. Skit samma, dom är jättesnälla iallafall.

Iallafall, när jag kom hem från apun så gick jag till farmor och fafar, fikade lite. Alltid mysigt.
Sen hem och duscha. 

Aja, nu ska jag gå å tvätta håret!

poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0