"Jag är alltid glad, förutom när jag är ledsen eller arg"

... citat á la Nathalie.
Robin tycker jag är smart. Lite avundsjuk är han då allt.


Åkte iallafall till dagiset idag :) 1 vecka avklarad, 3 veckor kvar.
Fast det gör mig ingenting alls, tycker det är jättemysigt där bland alla sötnosar iallafall så ;D
Skulle vilja ta med mig dom hem. Haha.
Och bara för att säga att jag inte är helt hemsk.. Så råkade en av pojkarna kliva på en av tjejerna på dagiset då, och hon började gråta, alla fröknar var där, men hon gick till MIG för att jag skulle trösta henne! TILL MIG! Jag kan inte va helt fail på att ta hand om barn ändå då.

Jaja.
Skulle egentligen gått å sett saw 6 idag(tror jag. haha.) men de va nå sjukt så de sket sig.

Så istället ska jag dra på någon annan skräckfilm som många tjatat om. Hör ni något skrik så kan de vara jag.

säger godnatt nu .


godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0