burn this city (8)

Blev en liten tripp till IKEA idag med lite folk :) Trevlans.
Hittade en tvmöbel typ, och hyllor. Det är en längre modell än dom jag redan har ovanför sängen.
Men dom nya ska va ovanför tvmöbeln istället! >< :) (Y)
Blir nog nice. Men köpte med mig en jävla "kartong" med grankulor med mig hem iaf :o
Fett feta och fina (y) (hahah... min humor=♥)

Sprang sedan in på Media Markt en liten stund. Hittade min rosa tvättmaskin. SÅ GALET SNYGG!
Kollade in en mobil också, och den ska jag ha. Ska. Ja, jag ska ha den.(....)
Pappa hittade en tv som han vill ha och jag hittade en jag vill ha, en 70 tum för 350.000:-. Som hittat :)
Så den följde med hem. (javisst..)

Sen hem, kolla på vänner och mitt bakverk blev fail :( Jag borde nog inte bli kock?!

Tillbaka till dagiset imorgon :D Sista veckan. Lite småsorgligt faktiskt, så på fredag ska jag muta ungarna för att få en "hej-då-kram" genom att köpa med mig glass eller något liknande. Blir galet fint de! huh.


Jag vet inte vad jag ska göra nu. Men jag vet att jag ska sluta skriva. Bye.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Snaaart jul Nathalie! :D:D<3

2009-11-22 @ 23:33:08
URL: http://jiaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0