a song for your heart



Så äckligt bra låt!

Anyway, har precis hoppat ur duschen, ska snart börja fixa mig, sen ska jag åka ner till min faster och käka.
Sen, har jag ingen aning faktiskt.
Ska nog fixa lite med mitt rum när jag kommer hem. Wow, vilken vild lördag, huh ?! ;)
Nej men de är nice assoh!
Pappa satte upp nya hyllor igår, rätt så snyggt faktiskt för att va pappa (a) haha.
Sen har jag bara ställt lite småskit där.
Blir la bättre sen :)

Och imorgon blir det nog IKEA om jag får bestämma, vilket händer rätt så ofta.
JULPYNT! (haha)


Kommentarer
Postat av: Albin Albinsson från va de nu var

Albin säger: Sjysst hylla Natha ;) HAHA

THUG LIFE PÅ LÖRDAG! du har leeeeeeeeevt lifvet!

2009-11-22 @ 01:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0