9 maj

Dåligt mår jag, riktigt jävla dåligt.
För ca 2-3 timmar sen åkte jag och pappa in med mamma till akuten, hon har brutit foten på 2 ställen, eller ett ställe på foten och ett på vaden typ.
Jag stannade där med mamma medans pappa var tvungen att jobba, så dom kollade på foten, röntgade det etc etc. Och så fick vi reda på att hon ska operera imorgon. Så hon måste stanna där tills typ måndag eller tisdag, och pappa jobbar tills 04.00, så jag skulle egentligen behövt vara ensam tills dess, men så snälla kamrater pappa har så får han sluta snart iallafall.
Jag saknar ju min mamma redan, min bästa kompis liksom :/ ♥
Tänk hur dåligt jag kommer må när hon dör, kommer fan avlida själv.
Aja, så jag, pappa, Bea och kanske Peter ska hälsa på henne imorgon antingen efter eller före operationen.

Kommentarer
Postat av: Paula

:( <3

2009-05-10 @ 01:22:48
URL: http://ou.blogg.se/
Postat av: Paula

:( <3

2009-05-10 @ 01:24:08
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0