8 maj

huh...

MPR idag, började med text, vilket är den sista stationen ( eller vad ska man säga? ;P ) innan sommarlovet, gissa om att det låter härligt..  Jag, Ella och Matilda var inte så jätteeffektiva om jag ska va ärlig.
Lunch, sen idrott. Spelade badminton med Lina, Jasmine, Matilda och Emil. Jag och Matilda var bäst, enligt mig.. :p
Sen svenska, där fick man sluta tidigare och jobba hemma istället, men jag stack ner till stan och mötte upp Jessica och vi gick och fikade :)) Sen gick vi runt på stan lite, och tänkte köpa ett par skor, men fyfan va snål jag har blivit.
Men kom iallafall hem med en annan sak, huh.
Här hemma har jag inte gjort någonting. Tänkte sticka ner till R, men eftersom vädret suger lite känns det inte så kul och sitta där och frysa arslet av sig. Så jag blir hemma, framför Talang 09, och sen somna framför film ;)
Låter säkert aslamt för vissa, men för mig låter det grymt fint.
Tänkte också vara duktig att kanske börja skriva på min svenska rapport, men så långt ska vi inte gå att jag ska plugga på en fredag, inte ens jag... ;D haha.

Bea, få ut din lilla unge nu :D är grymt nyfiken på hur han/hon(?) kommer se ut :D Kommer börja gråta när jag ser den lilla varelsen :D ;)

Läs den här bloggen, skrattar varenda gång jag läser den. Haha! ;D 

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag ska försöka! Men du vet, inom 2 veckor kommer han/hon vara ute iaf :)

2009-05-09 @ 08:46:11
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0