7 maj

Öhhh, började med Nationella i engelska, läsförståelse idag. Gick ju fintfint om jag får säga det själv ;)
Sen hörförståelsen, lite dåligare gick det, men inte förjävligt :) aja. Kommer få minst G iaf ><
Sen gick vi och åt, sen stack jag och Lina och lämnade hennes cykel vid högskolan, tog sen bussen upp till City Gross och kollade där för våra butiksanalyser :)) Köpte dessutom choklad ;) chokladälskare. Sen sprang vi i regnet som 2 fånar för att bussen kom, tackolov så stannade han och väntade på oss. Huh. Sen så gick jag av vid kristine, och gick sen till bion för att möta mamma, pappa, farmor & farfar, dom skulle tydligen åka och handla så jag följde med, så det blev en till vända till City Gross, men den här gången fick jag lite mer gott att keeeka på ;D haha. Fatass*
"Tur att du "inte" är bortskämd då, skitunge" - Pappa
Sen åkte vi hem till farmor och farfar och fikade, somnade på soffan gjorde jag också, har inte mått så jättebra idag.
Åkte sen till Tuvas dagis för att träffa henne och Peter en stund :)
Sen åkte vi och kollade på bilar, hittade ett par som jag ville ha ;) men jag håller mig till min rosa bubbla, fast egentligen skulle det inte skada om jag fick en rosa Cadillac Escalade. Cool jag skulle se ut i en sån alltså ;D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0