6 maj

Kom till skolan som vanligt imorse, sen så var tydligen Linas cykel pajj så jag fick gå och möta henne typ ;)
Sen mediakunskap, folk redovisade, åt munkar från igår. Aldrig mer munkar. Aldrig.... ><
Sen idrott, spelade lacrosse, va kung jag var. Lite. Iallafall så blev de andra sura för att det kom in någon annan i vårat lag, aja, löjligt. Skit samma.
Sen svenska, jag, L & P gick ner till mediahuset och spelade spel istället för de vi skulle göra >< 
Sen mediakommunikation, alla drog som vanligt eftersom vi håller på med något arbete där man ska jämföra butiker. Men jag, Lina, Paula, Jasmine & Simon stannade och pratade film med Johan.
Lagomt mycket tjat om Remember the Titans från mitt och Paulas håll ;) haha.
Sen stack jag och Lina, tänkte först gå ner till stan och sen ta min 15.23 buss hem, sen kände vi att det började regna, bara lite men ändå :o
så vi satt och väntade på bussen som skulle gå ner till stan 15.22, så jag inser att då hinner jag ju inte med min 15.23 buss, så jag säger hejdå till Lina som skulle gå hem, och jag börjar gå snabbt ner till stan, åh fyfan va duktig jag va. Började gå ifrån Fysiocentret typ 15.11, och kom ner till kristineskolan typ 15.19, änt jag bra elle? :D ><
Sen när jag gick hem från bussen kommer det fram 2 stycken Bichon Frise fram till mig och guuuuu så söta dom är. Vill ha en (a) Iallafall så gick det inte speciellt bra att fortsätta gå eftersom de bara följde efter mig, så jag fick gå med dom till barnen som var på baksidan av huset dom bodde i, och när hundarna fick annat att titta på så smög och iväg >< haha. Så gulliga :D
Imorgon har vi nationella i engelska, läs och hör tror jag det var. Är inte speciellt nervös, jag gillar engelska >< Men ändå. Bärbel som vi hade i engelska på högstadiet gillade nog mig mer än va Andy gör. Huh :p aja.
Sen slutar vi så då ska jag och Lina åka upp till City Gross och "analysera" den. Hehh.
Sen funderar jag på att åka till M, men vi får se. Saknar ju människan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0