5 maj

Datakunskap imorse :) gjorde klart allt på Tores lektion, så jag har antingen sovmorgon eller så får jag jobba hos Pär nästnästa vecka :))
Mediakommunikation, jag och Lina var grymt effektiva, vi ska iaf analysera och jämföra blablabla City Gross och ICA MAXI >< får se hur det går iaf.
Sen så hade vi Medieproduktion, trixade med spotify och itunes och skit för att typ allas önskelåtar skulle kunna komma med i sändningen. Lyckades iaf till slut :) ;) Så pappa hade tydligen hört oss, och Peter med ;o haha. läskigt.
Sen stannade jag kvar i skolan medans Lina gjorde ett prov, sen åkte vi ner till stora torget till Munkracet á Mediaeleverna på Lugnet ;) :D  shit va en kille åt, typ 15 st :'o haha.. mådde illa av att bara kolla på alla munkar >< Men bestämde sen att jag och Lina skulle testa, så det gjorde vi. Hmmmm. Åt 4 st, sen gav jag upp, orkade inte mer >< ahah. Tror att det var Jimmy någon som vann omgången där jag och Lina var med, eller så vare någon lillskit ;D haha.
Sen började det asregna så vi bara gav ut munkarna till folk, tog faktiskt hem en till pappa (a) haha.
Nu har jag gjort lite saker som är till skolan, nu ska jag fortsätta kolla på någon film ;) :)




Kommentarer
Postat av: Paula

Kan det vara RTT du ska kolla ppå?? (;(; <33

2009-05-05 @ 21:20:24
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0