4 maj

Ska sova snart i guess, eftersom jag är grymt duktig att trycka på den där hemska 'Snooze' knappen på klockan när den ringer 06.05, så istället kommer jag upp typ halv 7 och får stressa istället. Jaja. Fixar sig :))

Imorgon är vi bara nere i mediahuset, först datakunskap, sen mediakommunikation och sen mediaproduktion-ljud. Sända i radio ska vi göra oxå (y) ;) Eller Matilda och Ella ska prata men :P
Jag och Mika hade hand om musiken vi, så de blir la niice, om hon gjorde ett bra jobb de 2 gångerna jag var borta ;) men de tror jag :p ;) :)
Sen så är det Munkracet på stora torget, 16.00. Det ska jag självklart kolla på :) ;)

heeezt ;) :D


Kommentarer
Postat av: jessicaboström

hahahahahahahahahaha hästen !

2009-05-04 @ 23:10:30
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0