31 maj

Nyduschad med en typ turban kan man kalla det på huvudet sitter jag här på en stol i hörnet och tänker på vart dagen tatt vägen.

Det började iallafall att Kim med familj åkte hem tillbaka till skåneland, då satte jag mig på balkongen med mamma en stund. Sen gjorde mamma tårta till att Bea, Peter och Robin skulle komma. Det är ju mors dag! :) Jag slår vad om att Robin kommer bli en riktig hunk när han blir äldre, alla tjejer kommer vilja ha honom. Så jag, hans moster ska lära honom allt jag kan, allt från små mattetal till att man ska respektera tjejer. Jag ska också hålla koll på alla tjejer i stan, hålla koll på vilka som är riktiga slynor som kan dra åt helvete, men som killar med en k'k ändå dras till, och de tjejer som är riktigt snälla, som gör allt för sin kille, men som ändå inte står ut liksom, att dom är fan så mycket bättre. Men precis som jag sa kan ju killar vara riktiga as som bara vill hitta de tjejer som är "lösa" som dom kan stoppa upp sin 'sak' i och sen dra hem. Haha. Konstigt förklarat men ni förstår min poäng.
Aja, sen åkte jag ner till stan och träffade Jessica, köpte glass och kollade runt på kläder, men hittade inget som föll mig i smaken. Åkte sen till City Gross med mamma och pappa, köpte mumsiga jordgubbar.
Sen hem, då kom precis B,P & R och Peter satte igång grillen right away. Sen åt vi och hade de mysigt.
Sen så stack jag ut med cykeln, tänkte cykla upp till sjön men där kom de folk så jag stod och tog kort på korna istället ;) >< Sen cyklade jag ner till hästarna. Huh.
Sen hoppade jag in i duschen som sagt.
Nu blir det torka håret, sen får vi se vad jag gör. Huh.



Lånade Camillas cykel som hon brukar ha när dom är här på somrarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0