30 maj

Jag älskar det här vädret, om det är något som jag skulle få välja att ha resten av hela mitt liv då äre fan sol >< :)
Blev dock inge seaside ikväll eftersom jag inte kunde fixa skjuts till das damn stan.
Men imorgon sticker jag till stan och träffar Jessica, hoppas på fint väder och en jävligt god glass, då blir jag glad
även fast jag har matteprov på måndag, engelskauppsats på tisdag och idrottsprov på onsdag. Och det är det sista jag har innan sommaren, tror jag.
Och nu ska jag vara så jävla tråkig, mobbad, nördig och allt man nu kan vara och plugga till idrottsprovet, på en lördag?-Jajjamen. 

Jag skulle faktiskt vilja ha förra årets seaside igen.
Enligt mig var det världens bästa dag, jag fick den jag ville ha, det var sol, jag hade mina underbaringar med mig, köpte glass och snackade om "någon" med erik, hade en jävligt rolig stund på maestro, hade en härlig stund hos johanna på kvällen och fick skjuts av min dåvarande bebe. Jessica minns hur jävla glad jag var.

I år så blev det inget seaside alls, jag snackade inte om "någon" med erik, jag hade inte en jävligt rolig stund på maestro, jag var inte hos johanna och jag åkte inte moppe hem till litegranna saknade verkstadsvägen.
Men jag har haft sol, jag hade underbaringar med mig, mina såkallade syskon med flera och jag har köpt glass.
Inte helt fyskam, men inte helt underbart heller..

förra årets seaside..


Jessica :)


Erik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0